Data dodania: 30.05.2017

Gwiazda motosportu prowadzi vloga

Bartosz Ostałowski, słynny kierowca rajdowy bez rąk, założył vloga o tematyce motoryzacjno-lifestylowej "Pasja na krawędzi". Rozmawia z ludźmi, którzy wiedzieni są pasją i którzy mają niezwykłą historię do opowiedzenia.

W wieku 19 lat uległ wypadkowi motocyklowemu, w wyniku którego stracił obie ręce. Mimo tragedii, która go spotkała, żyje pełną piersią. Ukończył studia inżynierskie, startuje w zawodach driftowych, maluje obrazy. Od niedawna jest też vlogerem. Uruchomił na YouTube'ie kanał "Pasja na krawędzi".

Chciałem stworzyć coś, co sam chciałbym oglądać - bądź w telewizji motoryzacyjnej, bądź na YouTube'ie, a czego nie było. Długo się do tego przymierzałem, ale nie znalazłem partnerów, więc stwierdziłem, że zrobię to sam. Zależało mi przede wszystkim, aby motywować innych. Mam gości, którzy osiągnęli dużo w życiu i którzy mają wielką pasję. Opowiadają mi, jak doszli na szczyt. Program ma zachęcać ludzi do tego, żeby spełniali swoje marzenia – opowiada PAP Life Ostałowski.

Do tej pory w swoim programie gościł takiej postaci jak Krzysztof Hołowczyc, Rafał Sonik czy Mariusz Kędzierski (rysownik bez rąk).

- Po drugie, prezentujemy najlepsze samochody, takie o dużej mocy. Testuję te auta ja, czyli kierowca prowadzący stopami. Pokazujemy, że osoby niepełnosprawne nie muszą wlec się przy krawężniku, ale jeździć takimi „furami" jak Ferrari lub Lamborghini – dodaje gwiazda motosportu.

Swoją misję Ostałowski realizował również 27 maja podczas Extreme Racing Cup na Torze Łódź. To pierwsze w Polsce zawody motoryzacyjne, w których rywalizują zarówno kierowcy sprawni, jak i niepełnosprawni. Bartosz brał udział w przejazdach pokazowych, prowadząc Nissana Skyline, którego nazywa "Bandziorem". Ostałowski jest ambasadorem Avalon Extreme, projektu promującego sporty ekstremalne wśród osób niepełnosprawnych. Zawody Extreme Racing Cup są jednym z filarów tego przedsięwzięcia. (PAP Life)

ag/ jbr, fot. Avalon Extreme

Data publikacji: 30.05.2017 r.

 


Budowa portalu i digitalizacja wydań archiwalnych
zostały dofinansowane ze środków PFRON